Rezervni delovi SCT

Rezervni delovi SCT

SCT on-line katalog

CENTAR S, kao generalni zastupnik SCT-a za Srbiju, u svom asortimanu može ponuditi razne rezervne delove:

 

  • kaiševe (preko 900 vrsta),
  • filtere (za gotovo sve modele iz putničog, teretnog ili industrijskog programa),
  • kočione pločice i paknove,
  • homo zglobove i lagere,
  • metlice brisača…


Širok asortiman, oprobani kvalitet, lager koji pokriva kako aktualni vozni park tako i modele koji se ređe viđaju na našim drumovima, uniformnost ponude i mogućnost pronalaženja svega potrebnog na jednom mestu, mogućnost dostave robe pravnim licima, jesu atributi kojim se CENTAR S i SCT-Germany rukovode u svojoj ponudi.

Prisustvo u TecDoc sistemu i online catalog sa mogućnošću pretraživanja baze podataka po više kriterijuma znatno olakšavaju pretaživanje i odabir tačno onog artikla koji je potreban za vaš automobile. Na ovaj način omogućeno je lako i brzo pretraživanje kako profesionalnim korisnicima tako i krajnim korisnicima koji žele sami pronaći potrebni deo.

SCT FILTER ULJA

Motorno ulje podmazuje sve pokretne i funkcionalne delove u motoru. Kao rezultat sagorevanja, čestice prljavštine i ostataka kao što su čađi, ulaze u ulje motora i tako zagađuju ulje i čine ga viskoznim. To znači da snabdevanje uljem više nije adekvatno i ne može pružiti zaštitu od korozije. Kao rezultat toga performanse motora su oštećene i potrošnja goriva raste. U najgorem slučaju motor se može oštetiti. Povećanje performansi motora istovremeno smanjuje potrošnju goriva. Samo čisto ulje može osigurati doslednost performansi motora. Ovo je situacija u kojoj se ogleda puna efikasnost SCT filtera. Preporučena kilometraža posle koje se filter ulja menja je 15.000km. SCT filteri ulja zbog svog veka starenje omogućavaju smanjenje troškova održavanja i povećanje performansi za bezbedan rad. Postoje dva tipa filtera ulja:

  • Element filtera ulja
  • Spine-on

Online katalog

SCT FILTER VAZDUHA

Najvažnija uloga filtera vazduha je da garantuje dovoljnu zaštitu motora, od verovatne abrazije, u njegovom prašnjavom okruženju. Najznačajniji deo filtera vazduha je element filtera za vazduha, koji se sastoji od visokokvalitetnih celuloznih vlakana. Drugi, takođe važan deo u panelu i kružnom delu filtera je poliuretan. Sa veoma malo snage za protok vazduha, filter vazduha zadržava mikročestice i prašinu. Zbog toga što je mali i lagan, filter vazduha ne može biti ugrađen u svim vrstama i tipovima motora. Servis za filtere vazduha je jednostavan i jeftin. Teški i robusni filteri vazduha se koriste u previše prašnjavom okruženju, naročito u radnim vozilima. SCT sport filter vazduha, razvio je poseban filter vazduha za trkačke automobile. Njegov specijalni dizajn omogućava veliki protok, minimalno ograničenje, maksimalnu filtraciju i veoma dug vek trajanja filtera.

Online katalog 

SCT FILTER KLIME

I klima uređaj , kao i svaki drugi sistem u automobilu, traži redovno održavanje. Nemojte čekati letnje vrućine da biste proverili klima uređaj u vašem automobilu, nego je isprobajte na proleće. To će Vam dati dovoljno vremena da otklonite eventualne nedostatke. Uključite klimu u automobilu pritiskom na dugme A/C, isprobajte da li dovoljno hladi, da li ventilator “duva” na svim brzinama…Za pravilno funkcionisanje klima uređaja u vašem automobilu, najvažnija je redovna zamena filtera klime. Redovna zamena filtera klime bitna je i zbog toga što se u sistemu klima uređaja skupljaju bakterije. Obično interval zamene filtera klime iznosi 10-15.000 km. Kada zamenite filter, obavezno očistite i kućište od lišća, insekata i ostalih nečistoća. Ukoliko je klima uključena, ali slabo hladi, nejverovatnije je u pitanju nedovoljna količina gasa. Ukoliko vremenom nastanumikro oštećenja na cevima i spojevima gas može da curi. Nedostatak gasa se manifestuje na taj način što se kompresor startuje, ali vazduh koji izlazi iz ventilacionih otvora nije hladan. Ukoliko nedostaje velika količina gasa, kompresor se neće ni uključiti. Ako je ovo slučaj u Vašem vozilu, morate posetiti neki od specijalizovanih auto klima servisa. Gas u klima uređaju se mora dopuniti posle 4 godine od dana proizvodnje automobila, pa ponovo na svakih 2-3 godine. Ukoliko želite da produžite radni vek klima uređaja u Vašem vozilu, povremeno uključite klima uređaj. Poželjno je da klimu uključujete bar jednom nedeljno, čak i kada napolju nije toplo. Nekoliko minuta pre nego što ugasite automobil isključite klima uređaj, ali ostavite uključenu ventilaciju. Ako isključite klimu, a ostavite uključenu ventilaciju, ventilator će isušiti isparivač i u znatnoj meri usporiti razvoj bakterija. Osim bolesti, ovo će sprečiti i pojavu neprijatnih mirisa koji dolaze iz ventilacije. Ako se neprijatni mirisi iz klime ipak pojave, neophodno je da dezinfikujete sistem. U slučaju da se javi bilo kakva promena u radu klima uređaja u Vašem automobilu što pre posetite neki od servisa auto klima.

SCT FILTER GORIVA

Osnovni uslov za bezbednu vožnju je čist filter goriva. Gorivo stiže u sistem za ubrizgavanje ili u karburator preko pumpe za gorivo. Posebno, u modernim sistemima, čestice prašine u gorivu prouzrokuju povećano habanje. Prisustvo vode u gorivu takođe može izazvati ozbiljnu štetu i kao rezultat toga nastaje korozija. U najgorem slučaju to može prouzrokovati potpuno oštećenje usled koga će se vozilo zaustaviti. Značaj filtracije sa visokim pritiskom je postepeno povećavanje ubrizgavanja što dovodi do rada bez problema držeći čestice izvan sistema. Postoje dva tipa filtera goriva:

  • element filtera goriva
  • spin-on

Online katalog

SCT KAIŠEVI

Zupčasti kaiševi su jedna od bitnijih komponenti u radu motora. To je razlog zbog koga je potrebno voditi računa o njemu jer može napraviti veliku štetu. Zupčasti kaiš je napravljen od kompozita polimera i ojačavajućih sredstava, odnosno mreže od staklenih vlakana. Zupčasti kaiševi imaju sastav pogodan za obavljanje svog zadatka, ali se nakon nekog vremena može desiti da puknu. U tom slučaju šteta na motoru je velika. Zupčasti kaiš zbog toga treba menjati na vreme, kako ne bi došlo do većih kvarova. Neispravnost zupčastog kaiša može dovesti do sudara klipova i ventila, uništenja ležajeva, klipnjače, a u nekim slučajevima i bregastog vratila. Zupčasti kaiš treba menjati na 60-90 hiljada kilometara, u zavisnoti od vrste modela motora. Ukoliko ovaj rok ne ispoštujete, cena popravke nakon pucanja zupčastog kaiša može dostići veoma veliku cifru. Pri kupovini zupčastog kaiša treba voditi računa o njegovom kvalitetu. 

U Centru S, prodavnici auto delova, možete pronaći zupčasti kaiš poznatog proizvođača SCT, koji vas neće izneveriti i napraviti vam štetu.

SCT KOČIONE PLOČICE I PAKNOVI

Ispravnost kočnica kao i njihovih sastavnih delova, predstavlja prioritet svakog iskusnog vozača. Točkovi povezuju vaše vozilo sa podlogom na kojoj se vozite, pa je od izuzetnog značaja da su svi pomoćni delovi u ispravnom stanju. SCT pločice i paknovi su potrošni materijal na vozilu i neophodno je voditi računa o njihovom stanju. Od kvaliteta pločica i paknova zavisi interval u kome ćete vršiti zamenu istih. Na to, takođe, utiče i stil vaše vožnje.

SCT METLICE BRISAČA

U toku zime, u sud za prskanje šoferšajbne, mora da se sipa isključivo tečnost koja se ne zamrzava. Voda zaledi i u plastičnim crevima i prskalicama, zajedno sa nečistoćom koja se tu uvek nađe. Ukoliko se to desi, čak i kada se otope, brizgaljke neće da rade, a njihovo čišćenje je pravo mučenje jer su otvori uski. Za veoma lošu vidljivost često su krive i dotrajale metlice brisača, pa se preporučuje njihova zamena. U tom slučaju, ne moraju da se kupuju kompletne, zajedno sa nosačem, već samo gumeni deo koji se može jeftino nabaviti na metar i po potrebi odseče i montira po meri. Efikasnost brisača zavisi i od opruga koje pritiskaju brisače za staklo. Brisači su jako bitan deo od kojih zavisi sigurnost svih učesnika u saobraćaju. Oni moraju da pružaju dobar pogled u svim vremenskim uslovima. SCT nemački brisači pružaju najviši kvalitet brisanja, inovativni dizajn i maksimalnu udobnost i u ekstremnim vremenskim uslovima. SCT brisači garantuju najbolju vidljivost i maksimalnu bezbednost. Mekana guma brisača omogućava veliku fleksibilnost, karakteriše je tiho kretanje bez trljanja, škripanja, bez obzira na to da li pada kiša, sneg... SCT metlica brisača obezbedjuje efikasno čišćenje tokom svog čitavog životnog veka.

SCT SIJALICE