- kaiševi
- filteri (za gotovo sve modele iz putničkog, teretnog ili industrijskog programa),
- kočione pločice i paknovi,
- homo zglobovi i lageri,
- metlice brisača…
Širok asortiman, oprobani kvalitet, lager koji pokriva kako aktuelni vozni park tako i modele koji se ređe viđaju na našim drumovima, sve na jednom mestu, mogućnost dostave robe pravnim licima – imperativ kojim se CENTAR S i SCT Germany rukovode u svojoj ponudi.
Pretragu rezervnih delova prema proizvođaču, modelu i godištu vozila možete vršiti ovde
SCT filteri ulja
Kao rezultat sagorevanja u motoru, čestice prljavštine i ostataka poput čađi ulaze u ulje motora, zagađuju ga i čine viskoznim. Kao rezultat toga, performanse motora su slabije, povećava se potrošnja goriva, a u najgorem slučaju motor se može oštetiti.
SCT filteri ulja zbog svog veka starenja omogućavaju smanjenje troškova održavanja i povećanje performansi za bezbedan rad. Postoje dva tipa filtera ulja:
- Element filtera ulja
- Spine-on
* Preporučena kilometraža posle koje treba zameniti filter ulja je 15.000km.
SCT filteri vazduha
Filter vazduha zadržava mikročestice i prašinu i na taj način štiti motor od moguće abrazije. SCT je proizveo filtere za sve vrste vozila, kako lagane, tako i teške, robusne filtere vazduha se koriste u previše prašnjavom okruženju (naročito za terenske mašine).
SCT sport filter vazduha razvio je poseban filter vazduha za trkačke automobile. Njegov specijalni dizajn omogućava veliki protok, minimalno ograničenje, maksimalnu filtraciju i veoma dug vek trajanja filtera.
SCT filteri klime
Za pravilno funkcionisanje klima uređaja u vašem automobilu, kao i zaštitu od bakterija najvažnija je redovna zamena filtera klime. Preporuka za zamenu filtera klime je nakon pređenih 10-15.000 km.
*Kada zamenite filter, obavezno očistite i kućište od lišća, insekata i ostalih nečistoća.
SCT filteri goriva
Osnovni uslov za bezbednu vožnju je čist filter goriva, jer čestice prašine i prisustvo vode u gorivu mogu prouzrokovati ozbiljna oštećenja. Značaj filtracije sa visokim pritiskom se ogleda u postepenom povećavanju ubrizgavanja, što dovodi do rada bez problema držeći čestice prašine izvan sistema. Postoje dva tipa filtera goriva:
- element filtera goriva
- spin-on
SCT kaiševi
Zupčasti kaiševi su jedna od bitnijih komponenti u radu motora. Napravljeni su od kompozita polimera i ojačavajućih sredstava, odnosno mreže od staklenih vlakana. Zupčasti kaiševi imaju sastav pogodan za obavljanje svog zadatka, ali se nakon nekog vremena može desiti da puknu i tako naprave veliku štetu na motoru. Neispravnost zupčastog kaiša može dovesti do sudara klipova i ventila, uništenja ležajeva, klipnjače, a u nekim slučajevima i bregastog vratila.
*Zupčasti kaiš treba menjati na 60-90 hiljada kilometara, u zavisnoti od vrste modela motora.
SCT kočione pločice i paknovi
Ispravnost kočnica kao i njihovih sastavnih delova, predstavlja prioritet svakog iskusnog vozača. Točkovi povezuju vaše vozilo sa podlogom na kojoj se vozite, pa je od izuzetnog značaja da su svi pomoćni delovi u ispravnom stanju. SCT pločice i paknovi su potrošni materijal na vozilu i neophodno je voditi računa o njihovom stanju. Od kvaliteta pločica i paknova zavisi interval u kome ćete vršiti zamenu istih. Na to, takođe, utiče i stil vaše vožnje.
SCT metlice brisača
Brisači su jako bitan deo od kojih zavisi sigurnost svih učesnika u saobraćaju. Oni moraju da pružaju dobar pogled u svim vremenskim uslovima.
SCT nemački brisači pružaju najviši kvalitet brisanja, inovativni dizajn i maksimalnu udobnost i u ekstremnim vremenskim uslovima.
Efikasnost brisača zavisi od:
- nosača i metlica brisača
- opruga koje pritiskaju brisače za staklo.
- kvaliteta tečnosti za šoferšajbnu
SCT sijalice