Snažna, jednostavna i pouzdana snaga
Honda ugradni motor nove generacije GCV170 za visokopritisne perače pruža više snage i obrtaja, idealan za premium kućne primene.
Ovaj model kombinuje niz tehnoloških karakteristika, inovativnih funkcija i jednostavan dizajn, čineći ga još pouzdanijim i lakšim za upotrebu i održavanje.
Tipične primene
Visokopritisni perači
Karakteristike proizvoda
Četvorotaktni Honda ugradni motor GCV-170
Efikasna potrošnja goriva i visok izlaz snage
Konfiguracija sa ventilima u glavi (OHV) i dizajn sa krovom u obliku pentagona povećavaju efikasnost sagorevanja, omogućavajući veći kompresioni odnos i veću izlaznu snagu.
Snažan obrtni moment kroz širok opseg obrtaja smanjuje pad broja obrtaja pri naglim promenama opterećenja.
Kompaktan i lagan dizajn
Jedan od najlakših OHV motora u svojoj klasi.
Pojednostavljeni raspored motora omogućava brzo rastavljanje i popravke uz minimalan broj alata.
Tih i miran rad
Optimizovana struktura auspuha smanjuje buku motora i poboljšava udobnost za korisnika.
Izbalansirana radilica rezultira manjim vibracijama.
Dokazana pouzdanost
Visokokvalitetni materijali i namenski razvijene komponente obezbeđuju dugotrajan i pouzdan rad.
Funkcija „Isključi gorivo“ omogućava korisniku da isprazni karburator, smanjujući rizik od zagađenja gorivom tokom skladištenja.
Jednostavno za upotrebu i održavanje
Automatski sistem čoka eliminiše potrebu za ručnim podešavanjem, čineći upotrebu lakšom za sve korisnike.
Veliki prečnik otvora za gorivo smanjuje mogućnost prosipanja, a duga cev za ulje omogućava brzo i lako pražnjenje i punjenje.
Lako pristupačna svećica za brzu zamenu ili pregled.
Lako pokretanje
Cycloflow™ tehnologija poboljšava smešu vazduha i goriva, čineći motor otpornijim na gorivo lošijeg kvaliteta i lakšim za pokretanje.
Pojednostavljena struktura i optimizovana pozicija voštanog elementa poboljšavaju prenos toplote, što znači lakše pokretanje pri svim temperaturama.
Automatska mehanička dekompresija.
Elektronsko paljenje.
Usklađenost sa ekološkim standardima
Ugrađeni ugljenični kanister u poklopcu rezervoara za gorivo pomaže u smanjenju emisije isparenja.
Specifikacija | Vrednost |
---|---|
Tip motora | Vazdušno hlađeni, četvorotaktni, OHV |
Prečnik cilindra x hod klipa | 60 mm x 59 mm |
Zapremina | 166 cm³ |
Efektivna snaga | 4,8 KS (3,6 kW) pri 3600 o/min |
Efektivni obrtni moment | 11,1 Nm (8,2 lb-ft) pri 2500 o/min |
Rotacija PTO osovine | Suprotno od kazaljke na satu (gledano sa strane PTO osovine) |
Kompresioni odnos | 8,0:1 |
Karburator | Horizontalni tip sa leptir ventilom |
Sistem paljenja | Tranzistorski magneto |
Sistem pokretanja | Povratni starter (recoil) |
Filter vazduha | Suvi, papirni filter |
Regulator obrtaja | Mehanički centrifugalni |
Kapacitet rezervoara za gorivo | 0,99 litara |
Vrsta goriva | Bezolovni benzin, 86 oktana ili viši |
Kapacitet ulja | 0,41 litara |
Sistem podmazivanja | Prskanjem |
Suva težina | 10,1 kg |
Specifikacija | Vrednost |
---|---|
Dužina (minimalna) | 414 mm |
Širina (minimalna) | 331 mm |
Visina (minimalna) | 333 mm |